wegetarianizm u dzieci wady i zalety

wegetarianizm u dzieci wady i zalety

Co Foods należy unikać Jeśli masz wysoki poziom cholesterolu

Gdy lekarz diagnozuje Państwu wysoki poziom cholesterolu, to prawdopodobnie powiedziano, że czy nie trzeba być na lekach, trzeba będzie zmienić swoją dietę. Unikanie pokarmów bogatych w cholesterol jest z pewnością częścią tej zmiany w diecie, nawet jeśli nie jest to wszystko. Oprócz nauki, co żywności, aby uniknąć należy również dowiedzieć się, jakie produkty są najbardziej skuteczne w obniżaniu poziomu cholesterolu, jak również Jakie witaminy należy podjąć i jakie ćwiczenia są najlepsze.

Ogólne wytyczne dla zdrowych ludzi jest to, że Twój diety cholesterolu nie powinno przekraczać 300 mg dziennie, dla osób z wysokim poziomem cholesterolu, że wytyczna jest obniżona do 200 mg dziennie. Cholesterol występuje tylko w tkankach i produktach zwierzęcych, takich jak mięso, jaja i produkty mleczne. żywność na bazie roślin, które nie zawierają żadnych cholesterolu, co tak zawsze, jednak wysokie stężenia tłuszczów roślinnych, takich jak oleje roślinne mogą powodować znaczne podwyżki poziomu cholesterolu we krwi, zwłaszcza, gdy spożywane z żywności wysokiej cholesterolu, więc będą również musiały być spożywane w umiarkowanych ilościach.

Mięso i produkty nabiałowe są ważnym źródłem białka i innych składników odżywczych krytycznych więc nie można uniknąć całkowicie, to znaczy jest w stanie określić, które mięso i produkty mleczne, kwalifikują się jako żywności wysokiej cholesterolu, a które są niższe stężenia cholesterolu. Ogólną zasadą jest, aby wybrać leanest mięsa, unikać żółtka i wybierz niż produkty mleczne tłuszczu zamiast swych odpowiedników tłuszczu.

Chociaż nie wszystkie pokarmy o wysokiej zawartości tłuszczu są uważane żywności wysokiej cholesterolu wielu z tych pokarmów bogatych w tłuszcze nasycone, elementy te są uważane za prawdziwym winowajcą w sposobie interakcji z żywności wysokiej cholesterolu podnieść swój poziom cholesterolu we krwi. Oznacza to, że należy starać się unikać tłuszczów, które są nasycone, a także ma wysoką zawartość cholesterolu na najlepszy wpływ na LDL i HDL.

wegetarianizm u dzieci wady i zalety

I w dużym stopniu korzysta z książki, która zbadała związek między tym, co jemy i cholesterolu. Jeśli chcesz wiedzieć, jakie pokarmy atakują organizm i jakie suplementy należy podjąć, to ta książka to lektura obowiązkowa. Obniżyć poziom cholesterolu

Nie jestem lekarzem, ani nie jestem kompetentna w medycynie w jakikolwiek sposób. Są to rzeczy, które pracowały dla mnie w kontrolowaniu poziomu cholesterolu. Przed podjęciem jakichkolwiek reżim diety lub przydatności zawsze należy najpierw skonsultować się z lekarzem.

Obniżyć poziom cholesterolu

Dziękujemy za czytanie, Kevin Downey.