wegetarianizm krok po kroku

wegetarianizm krok po kroku

·W 2006 roku w wydaniu Journal of the American Medical Association, Naukowcy przebadali ludziach, którzy poszli do 25% kalorii ograniczonej diety. Po 6 miesiącach, te tematy okazały się palić mniej kalorii w spoczynku.

Obawy diety CR

wegetarianizm krok po kroku

Jednym z problemów, które wielu badaczy jest to, że jeśli ludzie zdecydują się przejść na dietę CR, eliminują one źle żywności i nieliczne pokarmy oni jedzą składniki odżywcze są rzadkie, gdzie powinno być dokładnie odwrotnie. Jeśli masz zamiar eksperymentować z tej diety, teraz jest czas, aby zobowiązać się do jedzenia zdrowych i całej żywności. Możesz mieć do poznania kuchni i jak korzystać z tego, co jest w środku!

Innym problemem, gdy patrząc na diecie CR jest duża promocja dla stosowania suplementu. Na wielu stronach catering do zwolenników CR czytelnicy są skłonni uwierzyć, że ponieważ ich kalorie są ograniczone, że są one pozbawione niezbędnych składników odżywczych i klucz rzeczywistym do długiego, zdrowego życia suplementy, a zwłaszcza ich uzupełnienia, które oczywiście są lepsze od jakichkolwiek innych , Jeśli masz zamiar przestrzegać diety CR, aby poprawić swoje zdrowie i żyć dłużej, to tylko ma sens, że żywność można zrobić je z najwyższej jakości biologicznej, zapewniając wszystkie ważne składniki odżywcze i antyoksydanty możliwe.

wegetarianizm krok po kroku

Wprowadzenie go do gry

Istnieją różne sposoby przestrzegać diety CR; możesz albo konsekwentnie spadnie spożycie kalorii na codzień, lub, jak to miało miejsce w niektórych badaniach, można wybrać jeden lub kilka dni w tygodniu i spadek poziomu kalorii na tylko te dni. Uważa się, że jeśli rozpocznie się po prostu zbierając kilka dni, aby ograniczyć liczbę kalorii, może być łatwiejsze do naśladowania. Zwolennicy diety zalecają stopniowe ograniczenie, biorąc jednego do dwóch lat, aby całkowicie pozbyć się ograniczeń, zamiast po prostu spada spożycie kalorii o 25-40%.